Підручник "Інформатика 8 клас" ав. Й.Я. Ривкінд 2021р. Переглянути/Завантажити
№ уроку |
Дата провед. уроку |
Домашнє завдання |
Зміст навчального матеріалу |
1 |
2 |
3 |
4 |
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів. Опрацювання мультимедійних об’єктів (12 год) |
|||
31 |
09.01 | Картка з завданням | Практична робота №5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів». |
32 |
10.01 | Презентація п.5.1. ст. 118-122 | Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів. Повторити з підручника п.4.1. та п.4.2. Пройти тестування можна за посиланням -- https://forms.gle/orLRkFiWHAVQfUrU9 |
33 |
16.01 | п.5.1. ст.122-127 | Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. |
34 |
17.01 | п.5.2. ст.128-133 | Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
35 |
23.01 | п.5.1.-5.2 повторити | Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. |
36 | 24.01 | Практична робота № 6 "Створення відеофільму". |
|
37 | 30.01 | п.5.3 ст. 139-147 Презентація Відео до уроку | Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. Практична робота №7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». |
38 | 31.01 | п.5.1-п.5.3 повторити | Комплексна практична робота №4 |
Тема 5. Алгоритми та програми (12 год) |
|||
39 | 06.02 | п. 6.1 ст. 148-149 Презентація | Сучасні мови програмування. Посилання на завантаження IDLE Python Посилання на онлайнову платформу (для роботи з мобільного пристрою) |
40 | 07.02 | п. 6.1 ст. 150-159 Презентація | Поняття об'єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс. Виконати завдання 6.1.2 та 6.1.4 ст.160 |
41 | 13.02 | п.6.2 ст.160-165 Презентація | Обробники подій, пов'язаних з елементами керування. |
42 | 14.02 | п.6.2 ст.165-171 Презентація | Засоби створення і редагування проєкту. <<<Пройти тестування>>> |
43 | 20.02 | <<Завдання>> Відео до роботи | Практична робота №8. "Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень". |
44 | 21.02 | п. 6.3 ст.173-178 <Презентація> | Поняття елемента керування. Кнопка. |
45 | 27.02 | п. 6.4 ст.180-186 <Презентація> | Елемент керування напис. |
46 | 28.02 | п. 6.3, 6.4 повторити | Практична робота № 9. «Проєкти з кнопками та написами». <<<Зразок завдання ПР №9>>>
(варіант на 5 балів) |
47 | 05.03 | п. 6.5 ст. 190-194 <Презентація> | Елемент курування поле. |
48 | 06.03 | п. 6.5 ст. 194-201 <Презентація> | Введення й виведення даних. |
49 | 12.03 | п. 6.5 ст. 194-201 | Практична робота 10. "Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів". <<<Зразок завдання ПР №10>>>
(варіант на 6 балів) |
50 | 13.03 | Повторити п.6.2.-6.5. | Комплексна практична робота №5 |
Тема 6. Алгоритми та програми. Виконання навчальних проєктів (20 год) |
|||
51 | 19.03 | п. 6.7 ст. 208-210 <Презентація> | Вирази. Логічні вирази та змінні. Виконати завдання: Катя пройшла х км зі швидкістю 5 км/год, а Тарас – у км зі швидкістю 4 км/год. Складіть математичну модель і проєкт для визначення, хто з них ішов більше часу або, можливо, вони йшли один і той самий час. |
52 | 20.03 | п. 6.7 ст. 210-212 <Презентація> | Логічні операції. |
53 | 02.04 | п. 6.8 ст. 214-217 <Презентація> Приклад проєкту | Умовні оператори (коротка та повна форма). Виконати завдання: Побудуйте математичну модель і створіть проєкт, який визначає найменше і найбільше із чотирьох нерівних дійсних чисел. |
54 | 03.04 | п. 6.8 ст. 217-222 <Презентація> Приклад проєкту | Розв'язування задач з використанням розгалуження. Виконати завдання: №14 ст.224 |
55 | 09.04 | п. 6.9 ст. 225-228 <Презентація> Приклад проєкту | Прапорці Виконати завдання: Побудуйте математичну модель і створіть проєкт, у якому можна обчислити суму, різницю, добуток, частку від ділення двох довільних дійсних чисел залежно від установлених позначок прапорців. |
56 | 10.04 | п.6.9 ст. 228-233 <Презентація> Приклад проєкту | Перемикачі. |
57 | 16.04 | Переглянути відео | ПР№11 "Проєкти з розгалуженнями". Виконати завдання: Вкладник хоче покласти в банк на депозит певну суму грошей на 2 роки. Банк пропонує два види депозитів:
Побудуйте математичну модель і створіть проєкт з використанням перемикачів для обчислення суми грошей, яку зможе отримати вкладник через 2 роки, якщо він вибере один із цих депозитів. |
58 | 17.04 | п 6.10., ст.235-240 <Презентація> Приклад проєкту | Оператори цикли. Цикли з лічильником. Виконати завдання: |
59 | 23.04 | п 6.10. ст.235-240 <Презентація> Приклад виконаного проєкту | Оператори цикли. Цикли з лічильником. Виконати завдання: Спортсмен, готуючись до участі в марафоні, у перший день тренувань подолав дистанцію в s км. Кожного наступного дня його денна дистанція збільшувалася на p % від дистанції попереднього дня. Побудуйте математичну модель і створіть проєкт для визначення: а) дистанції, яку спортсмен здолає на n-ний день тренувань; б) сумарної дистанції за n днів тренувань; в) на скільки більшою буде дистанція у n-ний день тренувань за дистанцію першого дня. |
60 | 24.04 | п 6.10. ст.235-240 <Презентація> | Оператори цикли. Цикли з лічильником
|
61 | 30.04 | п 6.11., ст. 242-245 <Презентація> | Цикли з передумовою. Виконати завдання: |
62 | 01.05 | Приклад 1 Приклад 2 | Цикли з передумовою. |
Немає коментарів:
Дописати коментар