"Освіта не дає паростків у душі, якщо вона не проникає до значної глибини", - Піфагор.

НВК №99 8-А клас

Підручник "Інформатика 8 клас" ав. Й.Я. Ривкінд 2021р. Переглянути/Завантажити

№ уроку


Дата провед. уроку


Домашнє завдання

Зміст навчального матеріалу

1

2

3

4

ІІ семестр

Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів. Опрацювання мультимедійних об’єктів (12 год)

31

09.01

Картка з завданням

Практична робота №5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів».

32

10.01

Презентація
п.5.1. ст. 
118-122
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів. Повторити з підручника п.4.1. та п.4.2. Пройти тестування можна за посиланням -- https://forms.gle/orLRkFiWHAVQfUrU9

33

16.01

п.5.1. ст.122-127
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів.

34

17.01

п.5.2. ст.128-133
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму.

35

23.01

п.5.1.-5.2 повторитиСтворення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду.
3624.01Практична робота № 6 "Створення відеофільму".

<<Сценарій для виконання ПР №6>>

<Матеріали для Практичної роботи №6>

3730.01п.5.3  ст. 139-147
Презентація
Відео до уроку
Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті.
Практична робота №7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті».
3831.01п.5.1-п.5.3 повторити
Комплексна практична робота №4

Тема 5. Алгоритми та програми (12 год)

3906.02п. 6.1 ст. 148-149
Презентація
Сучасні мови програмування.
4007.02п. 6.1 ст. 150-159
Презентація
Поняття об'єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс.
Виконати завдання 6.1.2 та 6.1.4 ст.160
4113.02п.6.2 ст.160-165
Презентація
Обробники подій, пов'язаних з елементами керування.
4214.02п.6.2 ст.165-171
Презентація
Засоби створення і редагування проєкту.

<<<Пройти тестування>>>
4320.02<<Завдання>>
Відео до роботи
Практична робота №8. "Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень".
4421.02п. 6.3 ст.173-178
<Презентація>
Поняття елемента керування. Кнопка.
4527.02п. 6.4 ст.180-186
<Презентація>
Елемент керування напис.
4628.02п. 6.3, 6.4 повторити
Практична робота № 9. «Проєкти з кнопками та написами».
<<<Зразок завдання ПР №9>>> (варіант на 5 балів)
4705.03п. 6.5 ст. 190-194 <Презентація>
Елемент курування поле.
4806.03п. 6.5 ст. 194-201 <Презентація>
Введення й виведення даних.
4912.03п. 6.5 ст. 194-201
Практична робота 10. "Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів".
5013.03Повторити п.6.2.-6.5.
Комплексна практична робота №5

Тема 6. Алгоритми та програми. Виконання навчальних проєктів (20 год)

5119.03п. 6.7 ст. 208-210 <Презентація>
Вирази. Логічні вирази та змінні.
Виконати завдання:
Катя пройшла х км зі швидкістю 5 км/год, а Тарас – у км зі швидкістю 4 км/год. Складіть математичну модель і проєкт для визначення, хто з них ішов більше часу або, можливо, вони йшли один і той самий час.
5220.03п. 6.7 ст. 210-212 <Презентація>
Логічні операції.
5302.04п. 6.8 ст. 214-217 <Презентація> Приклад проєкту
Умовні оператори (коротка та повна форма).
Виконати завдання:
Побудуйте математичну модель і створіть проєкт, який визначає найменше і найбільше із чотирьох нерівних дійсних чисел.
5403.04п. 6.8 ст. 217-222 <Презентація> Приклад проєкту

Розв'язування задач з використанням розгалуження.

Виконати завдання:

№14 ст.224

5509.04п. 6.9 ст. 225-228
<Презентація>

Приклад проєкту

Прапорці

Виконати завдання:

Побудуйте математичну модель і створіть проєкт, у якому можна обчислити суму, різницю, добуток, частку від ділення двох довільних дійсних чисел залежно від установлених позначок прапорців.

5610.04п.6.9 ст. 228-233 <Презентація> Приклад проєкту
5716.04 Переглянути відео
ПР№11 "Проєкти з розгалуженнями".
Виконати завдання:
Вкладник хоче покласти в банк на депозит певну суму грошей на 2 роки. Банк пропонує два види депозитів:
  • під 9 % річних, прибуток додається до вкладу кожного року.
  • під 10 % річних, прибуток не додається до вкладу кожного року.
Побудуйте математичну модель і створіть проєкт з використанням перемикачів для обчислення суми грошей, яку зможе отримати вкладник через 2 роки, якщо він вибере один із цих депозитів.
5817.04п 6.10., ст.235-240 <Презентація> Приклад проєкту

Оператори цикли. Цикли з лічильником.


Виконати завдання:

<<<Картка з завданням 6.10>>>

5923.04п 6.10. ст.235-240 <Презентація> Приклад виконаного проєкту

Оператори цикли. Цикли з лічильником.

Виконати завдання:

Спортсмен, готуючись до участі в марафоні, у перший день тренувань подолав дистанцію в s км. Кожного наступного дня його денна дистанція збільшувалася на p % від дистанції попереднього дня. Побудуйте математичну модель і створіть проєкт для визначення:

а) дистанції, яку спортсмен здолає на n-ний день тренувань;

б) сумарної дистанції за n днів тренувань;

в) на скільки більшою буде дистанція у n-ний день тренувань за дистанцію першого дня.

6024.04п 6.10. ст.235-240 <Презентація>

Оператори цикли. Цикли з лічильником

               

               <<<Пройти тестування>>>

6130.04п 6.11.,
 ст. 242-245
<Презентація>

Цикли з передумовою.

Виконати завдання:

<<<Картка з завданням>>>

6201.05Приклад 1 Приклад 2

Цикли з передумовою.

<<<Пройти тестування>>>

Немає коментарів:

Дописати коментар