Підручник "Інформатика 9 клас" ав. Й.Я. Ривкінд 2022р. Переглянути/Завантажити
№ уроку (п) |
Дата провед. уроку (п) |
Домашнє завдання |
Зміст навчального матеріалу |
1 |
2 |
3 |
4 |
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних (9 год) |
|||
31 | 09.01 | <Презентація> п. 4.1 ст. 185-187 | Поняття та призначення баз даних.
Виконайте презентацію на тему: "Використання баз даних у таких галузях: а) освіта; б) медицина; в) транспорт". |
32 | 11.01 | п. 4.1 ст. 188-192 | Ознайомлення з системою керування базами даних. |
33 | 16.01 | <Презентація>
п. 4.2 ст.194-198 | Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці.
Виконати завдання |
34 | 18.01 | <Презентація>
п. 4.2 ст.200-208 | Додавання, видалення, редагування даних у базі. |
35 | 23.01 | Пройти тестування | Практична робота №9 "Редагування таблиці бази даних" |
36 | 25.01 | <Презентація> п. 4.4 ст. 212-218 | Фільтрація та сортування даних у таблицях. |
37 | 30.01 | <Презентація> п. 4.5 ст. 220-227 | Автоматизоване створення запитів у базі даних. |
38 | 01.02 | Відео до уроку | Практична робота № 10 «Створення запитів на вибірку даних». |
39 | 06.02 | Пройти тестування | Комплексна практична робота №4 з теми «Бази даних. Системи керування базами даних». |
Тема 5. Алгоритми та програми (робота з одномірними масивами) (10 год) |
|||
40 |
08.02 |
п. 5.1 ст. 233-237 <Презентація> |
Поняття одновимірного масиву. Посилання на завантаження IDLE Python
Онлайновий компілятор для Python (запуск на виконання через натискання Run)
|
41 | 13.02 | п. 5.1 ст. 233-237 Приклад | Введення та виведення значень одномірного масиву. <<<Виконати завдання>>> |
42 | 15.02 | Пройти тестування | Введення та виведення значень одномірного масиву. |
43 | 20.02 | п. 5.2 ст. 243-257 <Презентація> | Введення та виведення значень одномірного масиву. № 5.1.4 та № 5.1.7 ст. 242 |
44 | 22.02 | п. 5.2 ст. 243-257 <Презентація> | Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови. |
45 | 27.02 | п. 5.2 ст. 243-257
| Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови.
№ 5.2.3 та № 5.2.8 ст. 256 |
46 | 29.02 | п. 5.2 ст. 243-257 <Презентація> | Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови. |
47 | 05.03 | п. 5.2 ст. 243-257 <Презентація> | Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови. |
48 | 07.03 | <Завдання> <Відео до ПР> | Практична робота №11 "Знаходження сум і кількостей значень елементів". |
49 | 12.03 | п.5.1 та п.5.2 повторити | Комплексна практична робота №5 |
Тема 6. Алгоритми та програми (створення проєктів з рядковими величинами) (8 год) |
|||
50 | 14.03 | п. 5.2 ст. 248-257 <Переглянути> | Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві.
Виконати проєкт:
Створіть проєкт, у якому вводяться значення елементів одновимірного масиву (списку) з різних дійсних чисел, кількість яких не перевищує 10, визначається найменший і найбільший елементи. Найбільший елемент поставте на місце другого елемента, а найменший – на місце передостаннього. Виведіть отриманий одновимірний масив. |
51 | 19.03 | п. 5.2 ст. 248-257 <Презентація> | Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві. Виконати проєкт: Створіть проект Випробування, у якому знаходять різницю між найбільшим і найменшим елементом лінійної таблиці з 10 дійсних чисел, які набувають значень від 5 до 10 випадково. |
52 | 21.03 | п. 5.2 ст. 248-257 <Презентація> | Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві. Виконати проєкт: У магазині утворилася черга з 5-ти покупців. Створіть проект Черга, у якому можна отримати: а) номер покупця, якого обслуговували найкоротший час; б) час найтривалішого обслуговування у черзі. |
53 | 02.04 | п. 5.2 ст. 248-257 | Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві. |
54 | 04.04 | Практична робота №12 "Пошук значень в одновимірному масиві". Створіть проєкт для розв’язування задачі: Уведіть час, який показав кожен з учасників/учасниць змагань вашого закладу освіти з бігу на дистанцію 60 метрів. Визначте найбільший і найменший час. Визначте, скільки спортсменів/спортсменок показали найкращий час. Чи оновлено на цих змаганнях рекорд вашого закладу освіти? | |
55 | 09.04 | п. 5.3 ст. 258-264 <Презентація> Приклад завдання | Алгоритми впорядкування масиву. Виконати проєкт: В одновимірному масиві зберігаються оцінки учнів групи з інформатики. Впорядкуйте цей масив і визначить, скільки учнів має найнижчу в цій групі оцінку. |
56 | 11.04 | п. 5.3 ст. 258-264 <Презентація> Приклад виконаного завдання | Алгоритми впорядкування масиву. Виконати проєкт: Відомі прізвища 8 учнів і їх семестрові оцінки з інформатики. Розташуйте прізвища учнів за спаданням їх оцінок. Використайте 2 одновимірних масиви – для зберігання прізвищ та для зберігання оцінок. |
57 | 16.04 | п.5.2 та п.5.3 повторити | Комплексна практична робота №5 <<<Пройти тестування>>> |
Тема 7. Підсумкові компетентнісні колективні проєкти (13 год) |
|||
58 | 18.04 | Відео до проєкту | Виконання навчальних проєктів. Завдання "Академічна доброчесність" Створіть оголошення чи плакат про важливість дотримання норм академічної доброчесності. Скористайтесь хмарним сервісом створення публікацій https://www.canva.com/uk_ua/ і створіть буклет (або публікацію іншого типу) про академічну доброчесність та важливість її дотримання. Надайте доступ для перевірки учителю: ел.адеса andreylukyanenko2022@gmail.com |
59 | 23.04 | Виконання навчальних проєктів. | |
60 | 25.04 | Правила оформлення презентацій | Виконання навчальних проєктів. Виконайте проєктна тему: "Комп'ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи". (Презентація до 7 слайдів) |
61 | 30.04 | <Переглянути> | Виконання навчальних проєктів. Візуалізація трендів даних. Інфографіка. Виконати завдання: Інфографіка про свої захоплення, використовуючи сайт https://www.easel.ly |
62 | 02.05 | Виконання навчальних проєктів. | |
63 | 07.05 | Виконання навчальних проєктів. | |
64 | 09.05 | Виконання навчальних проєктів. |
Немає коментарів:
Дописати коментар