"Освіта не дає паростків у душі, якщо вона не проникає до значної глибини", - Піфагор.

НВК №99 9-А клас

Підручник "Інформатика 9 клас" ав. Й.Я. Ривкінд 2022р. Переглянути/Завантажити

№ уроку

(п)

Дата провед. уроку

(п)

Домашнє завдання

Зміст навчального матеріалу

1

2

3

4

ІІ семестр

Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних (9 год)

31

09.01<Презентація>
п. 4.1 ст. 185-187
Поняття та призначення баз даних.

Виконайте презентацію на тему:

"Використання баз даних у таких галузях:

а) освіта; б) медицина; в) транспорт".

32

11.01п. 4.1 ст. 188-192Ознайомлення з системою керування базами даних.

33

16.01   <Презентація>
п. 4.2 ст.194-198
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці.

Виконати завдання

<<<Картка з завданням>>>

<<Файл заготовка>>

34

18.01   <Презентація>
п. 4.2 ст.200-208
Додавання, видалення, редагування даних у базі.

35

23.01Пройти тестуванняПрактична робота №9 "Редагування таблиці бази даних"

36

25.01<Презентація>
п. 4.4 ст. 212-218
Фільтрація та сортування даних у таблицях.

37

30.01<Презентація> п. 4.5 ст. 220-227Автоматизоване створення запитів у базі даних.

38

01.02Відео до урокуПрактична робота № 10 «Створення запитів на вибірку даних».

<<<Картка з завданням>>>

<<Файл заготовка>>

39

06.02Пройти тестуванняКомплексна практична робота №4 з теми «Бази даних. Системи керування базами даних».

Тема 5. Алгоритми та програми (робота з одномірними масивами) (10 год)

40

08.02

п. 5.1 ст. 233-237 <Презентація>

Поняття одновимірного масиву.

41

13.02п. 5.1 ст. 233-237
Приклад
Введення та виведення значень одномірного масиву.
<<<Виконати завдання>>>

42

15.02Пройти тестуванняВведення та виведення значень одномірного масиву.

43

20.02п. 5.2 ст. 243-257
<Презентація>
Введення та виведення значень одномірного масиву.
№ 5.1.4 та № 5.1.7 ст. 242

44

22.02п. 5.2 ст. 243-257
<Презентація>
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови.
4527.02п. 5.2 ст. 243-257
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови. № 5.2.3 та № 5.2.8 ст. 256

46

29.02п. 5.2 ст. 243-257
<Презентація>
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови.

47

05.03п. 5.2 ст. 243-257
<Презентація>
Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови.

48

07.03<Завдання>

<Відео до ПР>
Практична робота №11 "Знаходження сум і кількостей значень елементів". 

49

12.03п.5.1 та п.5.2 повторитиКомплексна практична робота №5

Тема 6. Алгоритми та програми (створення проєктів з рядковими величинами) (8 год)

50

14.03п. 5.2 ст. 248-257
<Переглянути>
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві. Виконати проєкт:
Створіть проєкт, у якому вводяться значення елементів одновимірного масиву (списку) з різних дійсних чисел, кількість яких не перевищує 10, визначається найменший і найбільший елементи. Найбільший елемент поставте на місце другого елемента, а найменший – на місце передостаннього. Виведіть отриманий одновимірний масив.

51

 19.03  п. 5.2 ст. 248-257 <Презентація>Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві.
Виконати проєкт:
Створіть проект Випробування, у якому знаходять різницю між найбільшим і найменшим елементом лінійної таблиці з 10 дійсних чисел, які набувають значень від 5 до 10 випадково.

52

21.03   п. 5.2 ст. 248-257
<Презентація>
Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві.
Виконати проєкт:
У магазині утворилася черга з 5-ти покупців. Створіть проект Черга, у якому можна отримати:
а) номер покупця, якого обслуговували найкоротший час;
б) час найтривалішого обслуговування у черзі.

53

02.04п. 5.2 ст. 248-257Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві.

54

04.04Практична робота №12 "Пошук значень в одновимірному масиві".
Створіть проєкт для розв’язування задачі: 
Уведіть час, який показав кожен з учасників/учасниць змагань вашого закладу освіти з бігу на дистанцію 60 метрів. Визначте найбільший і найменший час. Визначте, скільки спортсменів/спортсменок показали найкращий час. Чи оновлено на цих змаганнях рекорд вашого закладу освіти?

55

09.04п. 5.3 ст. 258-264 <Презентація> Приклад завданняАлгоритми впорядкування масиву.
Виконати проєкт:
В одновимірному масиві зберігаються оцінки учнів групи з інформатики. Впорядкуйте цей масив і визначить, скільки учнів має найнижчу в цій групі оцінку.

56

11.04п. 5.3 ст. 258-264 <Презентація> Приклад виконаного завданняАлгоритми впорядкування масиву.
Виконати проєкт:
Відомі прізвища 8 учнів і їх семестрові оцінки з інформатики. Розташуйте прізвища учнів за спаданням їх оцінок. Використайте 2 одновимірних масиви – для зберігання прізвищ та для зберігання оцінок.

57

16.04п.5.2 та п.5.3 повторитиКомплексна практична робота №5
                    <<<Пройти тестування>>>

Тема 7. Підсумкові компетентнісні колективні проєкти (13 год)

58

18.04
Відео до проєкту
Виконання навчальних проєктів.
Завдання "Академічна доброчесність"
Створіть оголошення чи плакат про важливість дотримання норм академічної доброчесності.
Скористайтесь хмарним сервісом створення публікацій https://www.canva.com/uk_ua/ і створіть буклет (або публікацію іншого типу) про академічну доброчесність та важливість її дотримання.
Надайте доступ для перевірки учителю: ел.адеса
andreylukyanenko2022@gmail.com

59

23.04Виконання навчальних проєктів.

60

25.04Правила оформлення презентаційВиконання навчальних проєктів.
Виконайте проєктна тему:
"Комп'ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи". (Презентація до 7 слайдів)

61

30.04
<Переглянути>
Виконання навчальних проєктів.
Візуалізація трендів даних. Інфографіка.

Виконати завдання: Інфографіка про свої захоплення, використовуючи сайт https://www.easel.ly

62

02.05Виконання навчальних проєктів.

63

07.05Виконання навчальних проєктів.

64

09.05Виконання навчальних проєктів.

Немає коментарів:

Дописати коментар