"Освіта не дає паростків у душі, якщо вона не проникає до значної глибини", - Піфагор.

НВК №99 5-А клас

Підручник "Інформатика 5 клас" ав. Й.Я. Ривкінд 2022р. Переглянути/Завантажити

№ уроку

(п)

Дата провед. уроку

(п)

Домашнє завдання

Зміст навчального матеріалу

1

2

3

4

ІІ семестр


 

Тема 4. Текстові документи

22

19.12


Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для створення та опрацювання текстових документів

п.4.1 ст. 127-133

23

21.12

   <Презентація>

Уведення тексту. Вставка символів.
п.4.2 ст. 135-138

24

11.01

   <Презентація>

п.4.2 ст. 138-142
Редагування тексту. Перевірка правопису.

25

16.01

п.4.3 ст. 144-148

Операції з фрагментами тексту.

26

18.01

п.4.3 ст. 148-152

Пошук та заміна фрагментів текстового документа.

27

25.01

п.4.4 ст. 155-157


Форматування символів, абзаців.

28

30.01

п.4.5 ст. 165-172
Форматування сторінок.
Виконати завдання
Створіть у текстовому процесорі Довідник природних явищ, які ви вивчали в 5-му класі на уроках природознавства. Інформацію візьміть з електронної версії вашого підручника, розміщеної в Інтернеті.

29

01.02

п.4.5 ст. 165-172
Друкування текстового документа.

30

08.02

Практична робота № 4 «Створення, редагування і форматування текстового документа».

31

13.02

Комплексна практична робота №4
Повторити розділ 4

Тема 5. Алгоритми та програми

32

15.02п. 5.1 ст 176-179 
Команди і виконавці. Система команд виконавця.
Виконати завдання:

33

22.02п. 5.2 ст. 180-182

Алгоритми.

Виконати вправу:
https://learningapps.org/view14861522

34

27.02п. 5.2 ст. 182-186
<Презентація>
Різні способи подання алгоритмів. Лінійні алгоритми і програми.

35

29.02п. 5.3 ст. 189-197
<Презентація>
Середовища проектування.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт, щоб Рудий кіт намалював на Сцені два прямокутники різних розмірів і різних кольорів сторін.

36

07.03п. 5.4 ст. 202-207
<Презентація>
Створення лінійних проєктів. Виконайте проєкт:
Намалювати рівносторонній трикутник зі сторонами різних кольорів (довжина сторони 100 кроків).

37

12.03п. 5.4 ст. 202-207Створення лінійних проєктів. Виконайте проєкт:
Створіть проєкт (лінійний) з двома виконавцями, які спочатку знаходяться поруч один з одним в середині Сцени, а потім рухаються один від одного у напрямках лівої та правої межі Сцени, виконавши 3 рази переміщення на 20 кроків.

38

14.03п.5.1. та п.5.4-повторити
Комплексна практична робота №5

Тема 6. Алгоритми та програми (з циклами та розгалуженнями)

39

21.03п. 5.5 ст. 210-214 <Презентація>
Алгоритми і програми з циклами з лічильником.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт для малювання орнаменту з шести квадратів.

40

02.04п. 5.5 ст. 210-214 <Презентація>
Алгоритми і програми з циклами з лічильником.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт для малювання орнаменту олімпіади.

41

04.04п.5.6 ст. 218-219
<Презентація>
Висловлювання. Істині та хибні висловлювання.

42

11.04п.5.6 ст. 219-225
<Презентація>
Алгоритми і програми з розгалуженнями.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт для створення малюнків за допомогою клавіш керування курсором (коли натиснута клавіша вгору, йти в гору та малювати лінію і т.д.).

43

16.04
п.5.6 ст. 219-225
Алгоритми і програми з розгалуженнями.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт у середовищі Scratch 3 зі створення привітання однокласника/однокласниці з днем народження. Створіть на Сцені привітальний малюнок. Використайте змінення костюмів виконавця або кількох виконавців, вітальні звукові та текстові повідомлення. Використайте у проекті цикли і розгалуження.

44

18.04
п.5.6 ст. 219-225
Практична робота №5 "Алгоритми і програми з розгалуженнями".
Виконайте проєкт:
Створити гру "Лабіринт". Виконавець долає намальований лабіринт, якщо торкається меж лабіринту, то поченає спробу спочатку. Гра закінчується, коли виконавець досягає виходу з лабіринту.

45

25.04Малюнок до проєкту
Виконання навчального проєкту.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт для визначення кольору фігури.

46

30.04Інструкція
до проєкту
Виконання навчального проєкту.
Виконайте проєкт:
Створіть проєкт "Ловимо яблуки".

47

02.05Пройти тестування
Комплексна практична робота №6. 

Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій (6 год)

48

09.05Практикум з використання інформаційних технологій.

49

14.05Практикум з використання інформаційних технологій.

50

16.05Практикум з використання інформаційних технологій.

Немає коментарів:

Дописати коментар