Календарно-тематичне
планування
№
|
Дата
|
Корегування
|
Тема
|
Розділ І. «Основи створення
комп’ютерних презентацій», 22 години
|
|||
Тема 1. «Слайдові презентації», 6 годин
|
|||
1
|
Поняття
презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові
та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених
для створення і демонстрації презентацій. Огляд середовища розробки
слайдових презентацій.
|
||
2
|
Принципи
стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
Практична робота №1 «Розробка слайдової презентації» |
||
3
|
Створення
текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації.
|
||
4
|
Додавання
анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
|
||
5
|
Демонстрація
презентації у різних програмних середовищах.
|
||
6
|
Практична робота № 2 «Анімація в слайдових
презентаціях»
|
||
Тема 2. «Мультимедійні
презентації», 3 години
|
|||
7
|
Джерела
мультимедійної інформації й технології, призначені для її обробки.
Середовище розробки мультимедійних презентацій і його об’єкти.
Розроблення плану презентації.
|
||
8
|
Захоплення
й імпортування аудіо та відео, створення кліпів. Настроювання часових
параметрів презентації, синхронізація аудіо- та відеоряду. Додавання
відеоефектів та переходів. Застосування шаблонів презентації.
|
||
9
|
Практична
робота № 3 «Створення мультимедійних презентацій».
|
||
10
|
Основні
поняття технології Flash. Створення Flash-документу та налаштування його
властивостей, додання мультимедійного вмісту, публікація презентації та її
перегляд.
|
||
11
|
Практична
робота № 4 «Створення,
публікація й перегляд найпростішої презентації»
|
||
12
|
Основні
поняття середовища Flash: робоче поле, часова шкала, кадри та ключові кадри,
рівні; поняття символу та екземпляру символу, бібліотека, панель
властивостей, панель дій.
|
||
13
|
Практична
робота № 5 «Використання
символів у презентаціях».
|
||
14
|
Створення
вмісту презентації, створення графічних об’єктів, імпортування об’єктів.
|
||
15
|
Групування,
вирівнювання та трансформування об’єктів, робота з текстом.
|
||
16
|
Практична
робота № 6 «Створення
й імпортування графічних об’єктів»
|
||
17
|
Додання
інтерактивності до презентації, поняття інтерактивності,
кнопки, функції мови ActionScript, які дозволяють внести елементи
інтерактивності в презентацію.
|
||
18
|
Практична
робота № 7 «Інтерактивність
у Flash-презентаціях»
|
||
19
|
Створення
анімації, покадрова анімація, створення анімації з автоматичним заповненням
проміжних кадрів, рух об’єктів, створення анімаційних ефектів шляхом зміни
властивостей об’єктів, рух за кривими.
|
||
20
|
Інші види
анімації, ефекти часової шкали, морфінг, використання масок.
|
||
21
|
Практична
робота № 8 «Основні
типи анімації у презентаціях Flash»
|
||
22
|
Комплексна
практична робота №1 з теми «Потокові
презентації»
|
||
Розділ ІІ. «Бази даних», 26 годин
|
|||
Тема 4. «Основні поняття баз
даних. Побудова моделі «сутність-зв’язок» предметної області»,
4 години |
|||
23
|
Поняття
бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами
даних. Поняття моделі даних, основні моделі даних.
|
||
24
|
Модель «сутність-зв’язок»
предметної області. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Правила
побудови моделі даних предметної області.
|
||
25
|
Класифікація
зв’язків за множинністю та обов’язковістю.
|
||
26
|
Лабораторна робота № 1 «Розробка моделі «сутність-зв’язок»
предметної області».
|
||
Тема 5. «Створення бази даних», 3
години
|
|||
27
|
Інтерфейс і довідкова система СУБД. Створення та відкриття бази даних.
Основні об’єкти БД. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць,
означення полів і ключів у середовищі СУБД. Властивості полів, типи даних.
|
||
28
|
Відображення
моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Поняття зовнішнього ключа та
використання зовнішніх ключів. Обмеження цілісності, що накладаються
зв’язками.
Введення даних у таблиці, зокрема даних про зв’язки.
|
||
29
|
Практична
робота № 9 «Реалізація
моделі «сутність-зв’язок» у СУБД».
|
||
Тема 6. «Інтерфейс користувача бази даних», 4 години
|
|||
30
|
Розробка
інтерфейсу користувача для введення даних. Створення форм для введення даних
у таблиці. Настроювання властивостей форм, моделювання зв’язків за допомогою
підлеглих та зв’язаних форм.
|
||
31
|
Використання
списків для моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків.
|
||
32
|
Використання
в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД.
|
||
33
|
Практична
робота № 10 «Розробка
інтерфейсу користувача бази даних».
|
||
Тема 7. «Вибирання та групування даних», 8 годин
|
|||
34
|
Сортування,
пошук і фільтрація даних.
|
||
35
|
Поняття
запиту до реляційної бази даних. Створення простих вибіркових запитів.
Параметризовані запити.
|
||
36
|
Практична
робота № 11 «Вибирання
даних».
|
||
37
|
Основи
мови SQL.
|
||
38
|
Оператор
IN. Віднімання множин записів.
|
||
39
|
Обчислення
підсумкових показників для груп записів.Застосування мови SQL для обчислення
підсумкових показників.
|
||
40
|
Застосування
мови SQL для вибирання груп записів.
|
||
41
|
Практична
робота № 12 «Групування
даних».
|
||
Тема 8. «Додавання, оновлення,
видалення та виведення даних.
Розробка проекту», 7 годин
|
|||
42
|
Створення
звітів за однією та кількома таблицями. Групування даних у звітах.
|
||
43
|
Практична
робота № 13 «Створення звітів за однією
та кількома таблицями»
|
||
44
|
Створення
запитів на додавання, оновлення та видалення даних.
|
||
45
|
Практична робота № 14 «Створення
запитів на додавання, оновлення та видалення даних»
|
||
46
|
Імпорт
даних у базу та експорт даних з БД. Розробка бази даних для заданої
предметної області.
|
||
47
|
Лабораторна
робота № 2 «Розробка
та використання бази даних для заданої предметної області»
<<<Переглянути презентацію>>> |
||
48
|
Комплексна
практична робота №2 з розділу «Бази
даних»
|
||
Розділ ІІІ. «Основи веб-дизайну», 24 години
|
|||
Тема 9. «Автоматизоване створення
й підтримка веб-ресурсів.
Технології Веб 2.0», 4 години
|
|||
49
|
Структура
веб-сайтів, різновиди веб-сторінок. Реєстрація веб-сайту на сервері
безкоштовного хостинга. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки,
вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки інформацією, створення
посилань, завантаження файлів на сервер.Автоматизоване створення й адміністрування
форумів та чатів.
|
||
50
|
Огляд
технологій Веб 2.0. Поняття блогу й різновиди блогів. Створення й оформлення
блогу, публікація повідомлень у блозі та настроювання його параметрів.
Вікі-технології. Використання служб онлайнового документообігу.
|
||
51
|
Практична
робота № 15 «Автоматизоване
створення й адміністрування веб-сайту»
|
||
52
|
Практична
робота № 16 «Свторення веб-ресурсів з використанням технологій
веб 2.0»
|
||
Тема 10. «Основи мови HTML», 6 годин
|
|||
53
|
Поняття
про мову розмітки, гіпертекстовий документ та його елементи. Поняття
тега й атрибута. Теги форматування шрифтів і поділу тексту на рядки та
абзаци. Текстові гіперпосилання. Теги заголовку й тіла
веб-сторінки. Нумеровані й марковані списки на веб-сторінках. Способи
керування структурою та розміщенням інформації на веб-сторінках.
|
||
54
|
Практична
робота № 17 «Розробка
найпростішої веб-сторінки»
|
||
55
|
Розмітка
веб-сторінок за допомогою таблиць. Теги таблиць, рядків, клітинок, їхні
атрибути.
|
||
56
|
Практична
робота № 18 «Структурування веб-сторінок за допомогою таблиць»
|
||
57
|
Поняття
про структуру веб-сайту. Фрейми, теги й атрибути фреймів. Використання
посилань у фреймах.
|
||
58
|
Практична
робота № 19 «Розробка
веб-сайтів з використанням фреймів»
|
||
Тема 11. «Графіка, аудіо- та
відеоінформація на веб-сторінках», 4 години
|
|||
59
|
Формати
зображень, що використовуються в Інтернеті, їхні особливості. Розміщення й
вирівнювання зображень на веб-сторінках. Створення й розміщення на
сайтах gif-анімації.
|
||
60
|
Карти
посилань.
|
||
61
|
Розміщення
на веб-сторінках аудіофайлів і настроювання параметрів їх
відтворення. Формати відеофайлів, їхні особливості. Вставляння
відеофайлів і настроювання параметрів їхнього відтворення. Відтворення аудіо-
та відеофайлів в онлайновому режимі.
|
||
62
|
Практична
робота № 20 «Розміщення
графічних об’єктів на веб-сторінці».
|
||
Тема 12. «Візуальний редактор
веб-сайтів», 4 години
|
|||
63
|
Інтерфейс
програми. Режими перегляду веб-документа. Створення сайту за допомогою
майстра.
|
||
64
|
Створення
веб-сайту в режимі WYSIWYG: установлення параметрів сторінки, введення й
форматування тексту, гіперпосилань, зображень.
|
||
65
|
Структурування
веб-сторінок і сайтів за допомогою таблиць та фреймів. Керування графікою на
веб-сторінках. Додавання до веб-сторінок мультимедійного вмісту.
|
||
66
|
Практична робота № 21 «Розробка
сайту в середовищі візуального редактора сайтів».
|
||
Тема 13. «Таблиці каскадних стилів і динамічні
веб-сайти», 6 годин
|
|||
67
|
Означення
й застосування стилів, зв’язування аркушів стилів з гіпертекстовими
документами.
|
||
68
|
Поняття
про об’єктну модель документа DOM і мову DHTML. Поняття про події та обробку
подій, що підтримується мовою DHTML.
|
||
69
|
Поняття
про мови веб-скриптів та спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах.
Автоматичне генерування веб-скриптів засобами графічного редактора
веб-сторінок, обробка форм.
|
||
70
|
Створення
динамічних елементів за допомогою графічного редактора веб-сторінок:
динамічна зміна параметрів тексту, розкривні списки, позиціонування зображень.
|
||
71
|
Практична
робота № 22 «Створення
динамічних елементів на веб-сторінках»
|
||
72
|
Практична
робота № 23 «Обробка
форм за допомогою веб-скриптів».
|
||
Розділ IV. «Автоматизація роботи в офісних
програмах за допомогою VBA»,
15 годин
|
|||
Тема 14. «Макроси. Створення
макросів в офісних програмах », 2 години
|
|||
73
|
Поняття
макросу; створення макросу за допомогою MacroRecorder; операції з макросами;
обмеження макросів, створених за допомогою MacroRecorder; приклади
використання макросів, створених за допомогою MacroRecorder у середовищах
Word, Excel.
|
||
74
|
Практична робота № 24
«Створення макросів за допомогою MacroRecorder у середовищах Word, Excel»
|
||
Тема 15. «VBA. Базові поняття», 2 години
|
|||
75
|
Поняття
об’єкта, метода, властивості, події; базові елементи VBA: константи
(числові, символьні), змінні, типи змінних, вбудовані функції, операції,
вирази; структура редактора VBA; алгоритмічні конструкції (модулі,
процедури); створення процедур; структура програми на VBA; розгалуження;
цикли; обробка масивів.
|
||
76
|
Практична
робота № 25 «Створення
макросів за допомогою VBA у середовищах Word, Excel»
|
||
Тема 16. «Програмування в середовищах Word, Excel,
Power Point», 6 годин
|
|||
77
|
Створення
макросів за допомогою VBA з використанням розгалужень, циклів, у середовищі
Excel.
|
||
78
|
Створення
макросів за допомогою VBA з використанням масивів у середовищі Excel.
|
||
79
|
Використання
у документах Word об’єктів для обробки фрагментів тексту, абзаців, речень;
стандартні функції VBA для символьних змінних.
|
||
80
|
Створення
макросів за допомогою VBA у середовищі Word.
|
||
81
|
Створення
макросів за допомогою VBA у середовищі Power Point.
|
||
82
|
Лабораторна робота № 3 «Автоматизація
роботи з офісними програмами за допомогою VBA»
|
||
Розділ «Інформаційні технології у проектній
діяльності», 32 години
|
|||
Тема 17. « Вступ до проектування», 2 години
|
|||
83
|
Поняття
проекту; команда; організація командної роботи; планування роботи над
проектом.
|
||
84
|
Організація
роботи над проектами курсу; оцінювання.
|
||
Тема 18. «Літературна мозаїка», 4 години
|
|||
85
|
Пошук
тексту твору у електронному вигляді; формати збереження тексту (*.txt, *.pdf,
*.rtf, *.djvu); перетворення тексту в формат MS Word
|
||
86
|
Структура
книги; форматування книги за допомогою стилів; колонтитули; розділи та
глави; ілюстрації з підписами; нумерація сторінок
|
||
87
|
Cтворення
обкладинки; aвтоматичний зміст та список ілюстрацій; вказівник на імена
головних персонажів; багатомовна анотація; глосарій персонажів; звітування
|
||
88
|
Практична
робота № 26 «Виконання
проекту»
|
||
Тестове завдання 2-D artist <Переглянути>
Тестове завдання гейм дізайн <Переглянути>
Немає коментарів:
Дописати коментар